1. Internetový obchod predávajúceho umožňuje realizovať objednávku tovaru tromi spôsobmi:
  • on-line – prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho www.nabytok-arart.ak 
  • alebo mailom na aararrt@gmail.com
  1. telefonicky, na čísle: +421 915 732 331
  2. Podmienkou realizácie objednávky je správne vyplnenie objednávkového formulára, s uvedením všetkých povinných údajov označených symbolom *, údajov o kupujúcom ako sú meno a priezvisko, korešpondenčná dodacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa. V prípade objednávania inou formou ako on-line, je kupujúci povinný v procese objednávania poskytnúť predávajúcemu požadované údaje.
    1. Predávajúci je viazaný svojou ponukou pre kupujúceho do momentu, pokiaľ je tovar zverejnený v ponuke na internetovej stránke internetového obchodu predávajúceho.
    2. Každá objednávka kupujúceho musí byť potvrdená predávajúcim e-mailom alebo telefonicky do 72 hodín od prijatia objednávky.
    3. Kupujúci môže meniť alebo stornovať objednávku až do momentu jej potvrdenia predávajúcim.
    4. V prípade, že nebude možné vinou kupujúceho potvrdiť objednávku, objednávka bude stornovaná do 3 pracovných dní od doručenia objednávky predávajúcemu a na takúto objednávku kupujúceho sa nebude prihliadať.
    5. Potvrdená objednávka je záväzná a zaväzuje kupujúceho prevziať tovar a zaplatiť nezaplatenú kúpnu cenu za tovar v súlade s týmito VOP. 
    6. Všetky zmluvy uzavreté prostredníctvom internetového obchodu nabytok-arart.sk sú uzatvárané v slovenskom jazyku.
    7. Ceny tovaru uvedené na stránkach internetového obchodu nabytok-arart.sk sú záväzné od okamžiku potvrdenia objednávky predajcom.
    8. Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od objednávky v prípade, že nebude možné určiť termín dodania objednávky, v prípade keď kupujúci nespolupracuje v priebehu výberu dôležitých prvkov objednávky alebo v prípade neočakávaných udalostí. V takýchto prípadoch bude o tejto skutočnosti kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom.

 

Termín dodania

  1. V záujme spokojnosti zákazníkov sa predávajúci snaží, aby ponuka internetového obchodu predávajúceho bola neustále aktuálna a väčšina ponúkaného tovaru bola skladom. Vo výnimočných prípadoch, keď je objednaný tovar nedostupný, bude o tejto skutočnosti predávajúci kupujúceho informovať telefonicky alebo e-mailom.
  2. Objednaný tovar je expedovaný spravidla v priebehu 21 pracovných dní od prijatia platby. V prípade platby pri dodaní tovaru je tovar expedovaný v priebehu 21 pracovných dní od potvrdenia objednávky predávajúcim, ak nie je na internetovom obchode predávajúceho pri tovare uvedená dlhšia dodacia  lehota.
  3. Ak by mal  termín dodania tovaru trvať viac ako 30 pracovných dní, bude predávajúci o tejto skutočnosti a o predpokladanom termíne dodania informovať kupujúceho telefonicky alebo e-mailom. Obdobne bude predávajúci postupovať v prípade tovaru s uvedenou dlhšou dodacou  lehotou.
  4. Ak predávajúci nemôže objednaný tovar dodať, bude o tejto skutočnosti bezodkladne informovať kupujúceho. Kupujúci a predávajúci sa môžu v tomto prípade dohodnúť na náhradnom plnení, namiesto pôvodne objednaného tovaru. Ak sa predávajúci a kupujúci nedohodnú na náhradnom plnení, predávajúci je povinný bezodkladne vrátiť kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu tovaru (v prípade platby na účet), a to najneskôr do 15 dní.